Hevin Mobilya

Teslimat & İade

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.

Nasıl sipariş verebilirim?

Sitemiz üzerinden üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek beğenmiş olduğunuz ürünü “Sepete Ekle” butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında ödeme bilgilerinizi yazıp siparişinizi verebilirsiniz. Üyelik kaydınız siparişinizle birlikte oluşturulacak otomatik oluşturulan şifreniz e-posta olarak adresinize gönderilecektir.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz Hevin Mobilya tarafından organize edilecektir.

Kargo ücreti ne kadar?

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerde Hevin Mobilya’nın önceden belirlemiş olduğu illere göre minimum sepet tutarını geçtiğiniz takdirde nakliyeniz tamamen ücretsizdir.

Yurtdışında yaşıyorum sipariş verebilir miyim?

Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.

Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?

Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi en kısa sürede sorunsuz bir şekilde size ulaştırmak üzere ürünlerinizi hazırlayacak sevkiyat organizasyonunu yapacaktır. Siparişleriniz hazır olduktan sonra sevkiyat bilgileri önceden sizlerle mail yolu ile paylaşılacaktır. Ödemelerinizi Visa, Visa Electron ve Mastercard kredi kartları veya Banka Havalesi seçeneklerinden birisi ile yapabilirsiniz.

Siparişimin durumumu nasıl takip edebilirim?

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişler bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişim kargoya verilmiş. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizin takibini üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda siparişleriniz listelenmektedir.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Şifremi Unuttum?

Giriş sayfasındaki “Şifremi unuttum” linkine tıklayın ve siteye kaydınızı yaparken kullanmış olduğunuz e-mail adresinizi girin, çok kısa bir sürede size, şifrenizi sıfırlama bağlantısını içeren posta gönderilecektir.

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim ?

Henüz kargolanmamış siparişinizi internet sayfamıza üye girişi yaptıktan sonra Hesabım kategorisinin altında bulunan “Siparişler” bölümünden iptal edebilirsiniz.

Ürünümü Değiştirmek İstiyorum, Değişim Şartları Nelerdir?

Değişim süresi ürün elinize ulaştığından itibaren 7 gündür. Değişimini istediğiniz ürünün ambalajının açılmamış ve kullanılmamış olması gerekmektedir.

Ürün elimize ulaşmadan herhangi bir işlem gerçekleştirilememektedir. Ürün elimize ulaştıktan sonra değişim işleminiz başlatılır.

Ürün değişim gönderiminde kargo ücreti müşteriye aittir.

Aldığım Ürünü İade Edebilir miyim?

Ürün iademiz bulunmamaktadır.

Satın aldığım ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor ?

Hevin Mobilya olarak kalite kontrol testleri uygulamaktayız. Ancak tüm ürünleri kontrol etme şansımız bulunmadığından üretici kaynaklı bir sorunla karşılaşmış olabilirsiniz. Bu durumda ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak talebinize göre stoklar dahilinde değişim işlemi yapılacaktır. Kargo ücreti Hevin Mobilya ödemeli olarak gönderilecektir.

Siparişimdeki indirimli ürünü iade değişim yapabilir miyim ?

İndirimli ürünlerimizde iade ve değişim yapılmamaktadır.

ArabicEnglishRussianTurkish